Support

1.
Onze taarten invriezen?

Al onze quiches en hartige taarten worden altijd vers bereid en verkocht.

Onze quiches en hartige taarten worden altijd vers bereid en verkocht. Geen van onze quiches wordt bevroren of ontdooid verkocht. Wanneer je een quiche of hartige taart koopt, bent je altijd zeker van een vers product. Je kan onze quiches dus thuis invriezen indien je dit wenst. De quiches op bestelling blijven in onze koelkasten opgeslagen totdat de bestelling wordt opgehaald. De temperatuur van onze koelkasten wordt iedere dag gecontroleerd en daalt nooit onder 1 graad. De kartonnen dozen hebben een isolerend vermogen. Blijft een quiche in de doos, dan zal die zo'n twee uur lang vers blijven. Zelfs wanneer die op kamertemperatuur bewaard wordt. 


In ons assortiment zoete taarten zijn er slechts twee die ingevroren worden verkocht en meegegeven: de meringue met rood fruit en de citroenmeringue. Dit doen we om ervoor te zorgen dat de Italiaanse meringue, die met de hand wordt bereid zonder enige toevoeging, en van nature delicaat en broos is, een mooie structuur behoudt. 


Wij informeren al onze klanten hierover (zie informatie op onze prijslijst, onze website en in het atelier wanneer je deze taarten koopt).

2.
Hoe kan ik online bestellen?

1. Controleer of de producten die je wenst te bestellen beschikbaar zijn; Selecteer of je de taarten in de winkel wil ophalen of wil laten leveren; vul de datum en het tijdstip in. 

2. Kies jouw producten, kies de grootte en het gewenste aantal en voeg deze toe aan je winkelmandje.

3. Log in of maak een account aan (indien je dit nog niet gedaan zou hebben). Valideer vervolgens je winkelmandje, selecteer de gewenste betaalmethode en bevestig je bestelling.

4. Zodra de bestelling is verzonden, ontvang je een eerste e-mail met de mededeling dat wij jouw bestelling zo snel mogelijk zullen verwerken. Een tweede e-mail wordt binnen het uur verzonden, nadat jouw bestelling in onze werkplaats werd verwerkt, met jouw ordernummer en een overzicht van de bestelde producten.

5. Neem de bevestigingsmail en/of het ordernummer mee wanneer je jouw bestelling ophaalt in één van onze ateliers.

3.
Hoe kan ik een lijst met allergenen verkrijgen?

Een lijst met allergenen is zowel online als in onze ateliers verkrijgbaar.

Op iedere productfiche staan de verschillende allergenen vermeld. Elk atelier heeft ook een lijst met allergenen ter beschikking zodat we je vragen over dit onderwerp tot in het detail kunnen beantwoorden.

4.
Mijn wachtwoord opnieuw instellen?

Om je wachtwoord opnieuw in te stellen kan je naar de loginpagina gaan en klikken op "Wachtwoord vergeten". Vul je e-mailadres in. Is er een e-mailadres gekoppeld aan je account, dan wordt er een link naar je toegestuurd om je wachtwoord te resetten. Ontvang je geen e-mail, dan moet je een account aanmaken.

5.
Met wie moet ik contact opnemen over een lopende levering?

Neem contact op met onze helpdesk

Heb je een vraag, een dringend verzoek of een probleem bij het bestellen? We zijn er om je te helpen!

 

Neem contact op met onze ateliers of voor de levering met onze helpdesk via +32 64 23 28 21. We zijn iedere dag beschikbaar van maandag tot en met zondag van 9u tot 18u en zullen steeds ons uiterste best doen om je te helpen.

6.
Hoe kan ik een factuur verkrijgen?

Voor al je factuuraanvragen kan je surfen naar de site: http://invoice.tartes.be/.

Je hebt je bonnetje nodig waar je je factuurnummer op terugvindt.

Heb je via onze website besteld? Stuur dan een e-mail naar e-services@tartes.be zodat wij je je factuurnummer kunnen bezorgen.

7.
Welke producten bevatten gelatine en/of alcohol?

Slechts één Les Tartes de Françoise-product bevat gelatine van dierlijke oorsprong: onze chocolade Feuilletine. Deze gelatine is van runderen en niet van varkens.

 

Geen van onze producten bevat alcohol.

8.
Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Je kan je bestelling annuleren tot de dag ervoor om 15u. Je kan hiervoor een e-mail sturen naar e-services@tartes.be met vermelding van je ordernummer, je naam en e-mail en je bankrekeningnummer om de terugbetaling uit te voeren.

Geen antwoord op jouw vraag gevonden?

Contacteer ons